Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 19, 2010

Just Engaged

Salam...Cik Tembun baru saja diTunangkan dengan jejaka idaman Cik Tembun pada 17hb Julai 2010. Secara kesimpulannya majlis berjalan lancar, walaupon ada sabotaj dati TNB...walaupon berpelus-pelus dan make-up mencair perlahan-lahan, saya tetap Gumbira.. Mana taknya, make-up cantik, baju cantik, kawan2 datang, makanan sedap, apa lagi ek...heeee...sOnok lah sangat haritu..sampai ghenyeh 24jam...TERSENYUM sepanjang masa....dah naik satu level...lepas ni satu level lagi....time nk kena kuar sarung cincin berdebar2..dh mcm nk akad nikah pulak..hehe....dah tu, duduk depan orang ramai, semua pakat dok perhati...sat2 senget...nama pon tembun, duduk pon xstabil..haha..dalam video nampak lah aku xselesa..hehee...

Ekcerli aku bukan nk buat grand2 pon, simple2 aje..kalau ade yang ckp2 belakang tu xdapat lah saya elakkan, saya minta maaf lah ye..bukan niat nk buat yang KEBABOM pon...nak cita pasal baju nie....baju saya pakai tunang tu buat saya menggelabah sangat2..mana tak nya, baju siap kul 8.00 mlm...gilo tak gilo...buat nyer baju tu x muat ke senget ker....terjungkit ker...hermm....last2..dapat baju jer..muka cuak timbul dengan serta merta..hahaa....OH begitu BLING-BLING..teruja sangat bila aunty tu suh saya pakai...ekekee...seb bek masuk dengan baik dan cantik..then persiapan2 lain mcm hantaran, most of all, aku buat sendri...bukan susah pon..tempek2 ajer..hehee....insyAllah kalau kawen nt pon buat sendri..sebab lebey suka air tangan sendri..walaupon tah hape2....hahaaa.....

ok2..malas nk bebel banyak2..org xsuka baca pon...sila lah tengok beberapa pic saya yang tems....



~: it's me :~

~: iniTUNANGsaya :~


~: saat cincin disarungkan :~
(kan dah cakap..asik ghenyeh ja~)

~: muahh... :~


~: antara yang hadir : Ct + Iman & Nira :~


~: Sahabat SMKKJ :~

~: with my Cousin, ayOng :~



~: bersama bakal kakak2 ipar :~

~: bersama dayah & pai :~


~: sayang dayah :~



~: left : angah, duih, mama, papa, ayOng :~

~: kan saya dh cakap, GHENYEH 24 jam :~



~: Penantian :~

~: Pengorbanan :~
Justify Full

0 comments: