Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 7, 2010

kecewa sangatttttt!!!!

Saya betoi2 kecewa taw dengan
tuttt
dan
tutttt
(( hak dushhhh ))

geramm,
bulan2 posa ni xley carutt,
tapi dah terkeluar jugak tadi..
sebab saya sangat kecewa..

kenapa yek si tut pi ckp lagu tu..
tah lah tut mana satu yang cakap..
tp yg pasti aku yang mendapat impaknya..

sedey campur kecewa
apalah naseb aku yang seperti
'sudah jatuh ditimpa tangga'

sukarnya hidup aku lalui sekarang,
semoga tahun ini aku lalui dengan
TABAH

takpe, esok2..
si tut atau si tut
akn terima balasan..
bukan mendoakan yg buruk2..
tapi diberi pengajaran..

ingatlah korang,
ni hari korang, esok2..
sapa taw...

SABAR ye cik An!!!


p/s : kena cari jalan penyelesaian bg sesuatu masalah,
bukan menambahkan masalah lain . . . keep smiling =)

0 comments: