Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 5, 2013

ramadhan datang ramadhan pergi Syawal menjelma

Assalamualaikum semua! Macamana ramadhan kali ini. . . semoga semuanya berjalan lancar dan dirahmati. . . Setiap kali ramadhan aku pasti teringat peristiwa yang pernah berlaku di bulan ramadhan. . . hampir setiap tahun kebelakangan ini banyak perkara yang berlaku. . . Menguji aku. . . Menguji keluarga aku. . . Menguji keimanan aku sebenarnya. . . Banyak yang aku pelajari dari setiap perkara. . . aku sentiasa berfikiran positif. . . terlalu banyak yang aku belajar tentang KEHIDUPAN . . . aku bukanlah sempurna. . . keluarga aku juga tak sempurna. . . tapi kami cuba menyempurnakan KEHIDUPAN kami. . . setiap kali dugaan mendatang, hanya air mata yang menemaniku. . . dugaan sebagai anak perantauan. . . menyesal tu adakala menerpa bila tak dapat berada di sisi keluarga . . . memberi pertolongan yang tak seberapa. . . mood raya kali ni sangat sederhana. . . mungkin kerna aku banyak belajar dari tahun-tahun lepas. . . Aku mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa dan terlajak laku. . . Walaupon tidak pembaca tapi aku hargai sangat. . . SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN -sekian-

0 comments: