Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Saturday, February 20, 2010

makan-makan-makan-dan-makan

Khamis yang lalu, aku balik kampung..
jumpa my only grandma..

tidur semalam dirumah nenda ku itu..
dan pagi-pagi tu kami sudah bertolak pulang kerna
my sista tuisyen pukul 9..

bukan famili aku je dikampong tp ada pak njang sefemili..
bertambah meriah lah..tp xckup forum lg..

fmili pak tam mmg sudah tersedia ada di kampung
kerna rumah mereka di belakang umah my only grandma...

pak njang n pak tam merupakan adik kepada
my daddy (yang muda sepanjang hayat)

pak njang dr iPoh mali..
selalu je trun kedah kerna dia ni bisnesman..
menjual barang2 terpakai..

dan disebabkan itu aku selalu je TERbeli brg2 dr pak njang..
umpamanya mlm jumaat tu aku
TERbeli kasut dan TERbayar dkt pak njang..
hahahaha..

bukan sepasang tp 5 pasang
aku -1
adik -2
mak -1
abah -1

satu seploh hingget jer.......
best woOO..

tp xtaw lg bila nk pakai..
sb kasut tu mcm xkena dgn usia aku jer..
kasut ala2 all star..conbes..

my sis lagilah..dpt kasut sekolah brand B.U.M
ampes betoii..
dulu aku pakai kasut cap hayam jer g skolah..

malam tu dok sembang, hingaq2 lah..
dok buat "ramai" kat lubuk merbaw..
satu felda mesti bengang..
maklumlah..depa ni kalau xbuat lawak.pOn..pOn..
mmg xsah...

masa dok sembang2 mak aku cita kata sok beday my bro..
dah kebetulan pak njang balik, mak aku pon nk buat makan2 ckit..
jadi sok nya..lepas pak njang niage kat mergong,
deorang akan datang pak tam + tok, dan fmili pak ngah pon join
ke rumah aku...

abg aku n my kak ipar beli kek..

petang tu dalam kul 5 lebey camtu deorang sampai..
majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh my daddy..
dan upacara nyanyian 'hepi beday'
cam lawak jer...xpenah sambut pon selama nie..
angin ape tah mak aku nie..

best lah jugak..tengok telatah adik bradik..
bila sekali-skala berkumpol..

kat bawah ni ade beberapa pic yang sempat aku snap..
xsempat den nak snap byk2..
hehe..
let's enjOy...

ups..menu nyer lupe lak nk sebut ;
soto - penah seh nk buat rencah2 die..
pulut kunin - xsempat jamah pon..
gulai ayam - bau jer..
satey - sponsor by pak tam
jeruk buah - sponsor by kwn jan

dimulakan dengan bacaan doa...



angah + mak tam



my only grand ma


:: menu yang kami sediakan ::

0 comments: