Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Saturday, February 13, 2010

oh! cuti...

cuti, ape nak buat ek?
beberapa plan saya dah betuka...
jadi cuti raya cina ni aya xpi mana pon...just lepak umah,
naseb my bro balik..ley pinjam dia pny beruk-band..hehe..

erm..mmg cuti yg sangat membosankan...
dlm hati byk jer plan..tp ntah lah..

al-maklumlah...
dh kena leter + mrh dgn my mom trus jd sedey
dan down..rasa mls nk pi mana2..sunyi nyer idup ku...
tiada tempat nak bermanja..hanya bermanja dengan diri sendri aje..

hidup ni kdg2 membuatkan aku konpius...
yep..konpius..adakah aku yg membuatkan ianya konpius,
or mmg dh ditakdirkan aku ni konpius...

kwn aku penah berkata..
org yg lahir dlm november atau dalam zodiac scorpio..
terlalu sensitip..hati cepat terasa...tp deorang dpt sembunyikan..
betul ker? betullah kot..hehe..
aku mmg cepat terasa..sensitip..eh samalah tu ..
mudah menangis..dr kecil sampai besar...
sawan tangis kot..

so, balik pada tajuk asal..
cuti yg membhosankan ni aku isi dengan membaca novel
novel adik aku..hahahhaa...
dh itu je yg ada dalam bilik aku nie..hehee..

blasah ajelah..naseb bek novel remaja..
kalau komik sin chan pon aku blasah..
nampak sangat aku kebosanan tahap cipanzi..hehe...

kalau di lebri xde lak tingin nak baca novel ke buku ape2 ker..
sentuh time susun2 buku ajer..pastu xdenye nak belek2..hehe..

sebut pasal buku..adoii..kalau umah aku dkt ngan
lebri aku mesti g proses buku..byk tu..xpon aku siapkan board..
tp masalahnya jauh sgt...rugi duit minyak aku jer..
ikutkan hati nak jer g naik motor..tp
xdaya..jd apa2 tgh jln naya aku..hehe..
batalkan aje niat aku...

ermm..semalam kazen aku dtg umah..
aku n my bro kuar dalam kul 11.30 kiteorg g up-town..
ok lah bukan de byk kedai pon..tp oklah..xbeli pe pon..
pegang itu..pegang ini.. tp xbeli pe pon..hehe..
ntah..xde mood plak..tp bekenan plak hen-beg pesen terbaru
huhu~ mcm nk beli..tp kna cr yg terbaik..
aku mmg pantang skit tgk beg..hehee..kasut pon sama..
tapi dapat tahan iman plak semalam..hehe..
sbb xjumpa yg betoi2 berkenan..

ok lah byk plak citer aku kali ni..
citer yg biasa2 aje..sekadar mengisi waktu pagi aku yg membosanan..
ok bebeh

peace out...

0 comments: