Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Sunday, April 4, 2010

: Weekend at Cameron Highland :

Hye oals~

hermm..weekend yg singkat saya isi dengan sepadat-padatnya..
xtahu nk mulakan mcmna..

okay..

firstly, aku diajak oleh kazen aku untuk bercuti...
deorang nk sapot..ape salahnya..hehe...

ekcerli, last aku g cameron time aku lower six..
hurmm lama kan..
best lah kiteorang survival sendri g sane..
deorang pon dh lama xgi sana...
masing2 teruja nk g..terutamnya si PAPA tu..
owhh sangat teruja dan kalut..
kena mrh ng MAMA sbb kalut sgt..
pastu xnak tlg MAMA..
hahaha..

sampai sane dlm kul 1 lebey..kiteorang check in
alah hotel budget je pon..coz bukan nk bt pe pon..
janji selesa..

pastu kiteorang rehat dulu..
petang skit, kami g jenjalan...
siap dinner sekali..murah + sedap..
(hentian tanah rata)

pastu kiteorang balik tgk2 de pasar mlm..
best gak tgk suasana p.mlm yang campur2..
ade kedai Cina + Melayu.. so, kena tgk2 jugak lah..
(agak mahal)

sempat lah syopink makanan utk kudapan mlm2..
kan sejuk mesti ler perut berbunyik..

malam tu aku tidur dgn baby aQim..
baru aku taw betapa susahnya menjadi seorang IBU..
kejap2 nanges..nk susu...

tukang bancuh tu nolin lah..aku tukaq tepuk jer..hehe..
mcm xlayak untuk bergelar seorang IBu ja aku nie..haha..

awal pagi morning..kami sepsiap..check out..bekfes kat kedai bawah..
time balik kiteorang singgah lah memana tempat yang ada..
aku xsyopink pe pon..aku syopink ckit jer..
deorang yang lain syopink sayur..stoberi..
sebab aku kekurangan mood time balik aku sakit pewot teramat sangat..

pastu kiteorang sempat singgah Lumut on the way balik ke Kedah..
saje bergambar di sana, tengok2 laut dan teruskan perjalanan..

sampai rumah aku dalam kul 9.30 mlm..

tuntasnya, percutian yang singkat + padat ni sangat bermakna untuk aku..
thanx oals..
*
*
*
p/s : nak pi lagi nanti.....



peace!!




Tanah Rata

Lebri Cameron


smile~


.H.A.P.P.Y. A.L.W.A.Y.S.


0 comments: