Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

natang ni lahh...


NATANG NI LAHH...
yang masuk lebri aku di kala aku bersiap sedia nak balik..
dia masuk ikut pintu depan..
amboii sopan santun betoii dia..
anak sapa xtaw..
cuma xberapa hormat skit sebab xbagi salam..
tp kalau 'dia' bagi salam kompom aku
dah terKUCIL..

bila nampak ja dia masuk,
aku terus jerit
aarrhh..ULAQQ..

time tu de 4orang remaja perempuan..
depa pon dok siap2 nak kuar ..
mendengarkan aku menjerit mcm kena sawan..
depa terkejut lah..
tapi sat ja..pastu relax ja..
mcm dah biasa ngan natang tu..
aku plak yg OVER!!!

hahahahaha...

then aku trus lari ke meja mencapai nset..
terus kol my assistant yg sekarang di kuarantin..
bukan sebab H1N1 yek..

pastu aku dah siap2 semua..capai handbag aku trus keluar
sementara tunggu HerO mai..hehe

pi perhangat enjin keta dulu..
terserempak ngan jiran sebelah..
abg Wan

terus aku keloi(panggil)
dia pon datang dengan gagah perkasan

pastu my asssitant pon mai dgn galah yang sangat lah panjang..
hehe...

pastu aku tunjuk tempat persembunyian 'dia'

pastu serah kat depa lah
aku dok luaq ja..

eeee...geliii...

then ulaq tu main aci ligan ngan depa dlm lebri..

akhirnyaa... dapat jugak tangkap...
aku pon xtaw ulaq apa..

bila ulaq di tangan abg wan,
dia tanya nk bunuh ke lepas?

cepat2 je aku jawab..
BUNUH!!!!

hehe...

takut ar.. naik Fobia dah aku nak masuk lebri..
sungguh menakutkan...

Keadaan ini sudah sinonim dengan petugas PD mcm aku
cuma ni first time untuk aku..
kpd kwn2 lain
sila berhati2 ya!!!


p/s: beliau ialah Ular Tedung Liar



0 comments: