Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Sunday, October 24, 2010

~:LamonyO tak Hap DeT :~

Salam 1 Malaysia~
(amboi)
hahaha..baru balik kursus la katakan...
sat..sat nak SaPU, MoP..
bersawang2 dah laman sesawang aku nieh...
ekekeke...
sebenarnya, banyak perkara aku nak coretkan..
di sebabkan masalah tenet kat tempat kerja aku ni, maka
kerja2 mencoret isi hati terpaksa dilupakan...
banyak sebenarnya kesedihan, kedukaan di hati aku ni..
terpaksa pendam di hati..
Hanya Tuhan Sahaja Yang Tahu
Kesakitan, Keperitan yang aku lalui...
Siapalah aku untuk menyalahkan takdir,
menidakkan Qada' dan Qadar...
Sedih bukan kepalang bila satu perkara
bertimpa-timpa terjadi ke atas diri ini..
Semua cakap,
PENANGAN DARAH MANIS
oh! bagi aku ni bukan darah manis...ini
DARAH TINGGI
weii..!
Kita ni insan biasa, apa yang berlaku kita redho,
dan kita kena jugak lalui, terima walaupun
kenyataan itu sememangnya PAHIT
Kadang-kadang aku terfikir
mengapa semua ni harus terjadi pada keluarga
terutama diri ini..
Air mata
tak tersukat sudah...
tiada henti tatkala menerima berita-berita itu
ku sembunyikan sebaik yang mungkin...
biar di Mata mereka aku Gagah, aku Utuh
namun disatu ruang di hati aku,
telah berrongga kesedihan..
Semoga 'mereka-mereka' itu
diberi pedoman dan
pulang ke pangkal jalan
+++++++++++++++++++++++
ahhh mls nk pikir sebenarnya,
tp tgn ni laju juga menaip semua benda tu
patutnya aku dh xpikir semua tu...
lipat2 masuk dlm sampul,
pastu dalam kotak..kunci rapat2...
buang dlm hutan ke laut ker...
(melalut sudah)
ok.......
tinggal 2minggu je lagik nak bertukar status...
DEBARAN??
mestilah!!!!
sapa xketaq weh....
persiapan mcm xperfect jer..hahahaa
tah lah..serabut aku..nak kawen ingat senang ke?
fenin woOoo....
walaupun kite rasa kite dh plan hebak2....
tapi...
(mesti ade tapi)
semua tu kerja Allah swt.
kita hanya merancang
Dia yang menentukan...
Setakat ni Alhamdulillah~
apa yang penting, kalau ada sebarang masalah
kita kena cr jalan penyelesaian,
bukan menambahkan lg masalah...
yang sekarang ni aku nk fokus kpd diri ini....
WAJIB buat ni....
persiapan FIZIKAL, MENTAL & ROHANI
semua kena kuat!
okeh, byk celoteh dah ni..
sekian dulu sahabat sekalian..
semoga berjumpa lagik..
tata
__________________________
tema sebelah sayer : orenjo+krimer
tema sebelah dier : merah cabai+putey melepak
ok tak? ok lorrr.........
~jemput datang ye kawan2 ku semua~

0 comments: