Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 23, 2010

:: Selamat Pengantin Baru Kepada Diri Sendiri ::

wahh...
saye mengucapkan ucapan di atas
kepada diri sendri tanpa rasa segan dan silu
lagi suka adalah...

mana taknya,
setelah enam tahun menyulam cinta akhirnya
kita disatukan...
semoga Allah panjangkan usia perkahwinan kita
dan bahagia membina empayar keluarga kita

pertukaran status ni banyak memberi impak maksima
mana taknya saat ijab dan kabul dilafazkan
terasa sesangat aura tue...
time tu aku akad nikah waktu pagi....

rasa cam best plak..sepatutnya lepas asar...
tapi dah ustaz tu tukaq last minit...

ade hikmah semua yang terjadi...
dapat aku ber'photoshoot' dengan pari2 sayer..
hakhak...

dah jadi BINI ORANG aku ni yek..
itu persoalan yang bermain di minda aku...

mcm lawak jer....

rasa macam segala penat lelah selama
membuat persiapan tu terbalas...

biar pon duit habis beribu,
biar pon tidur malam ku xpernah cukup,
biarpon makan ku xpernah kenyang,
hati ni terasa lapang sangat2...


apatah lagi bila kedua2 kenduri telah selesai...

tanggungjawab sgb seorang isteri sangat lah berat..
tapi kita xboleh lah memandang sbg itu satu beban..

seronok sangat bila nak keluar,
saya sediakan pakaian,
bila nak makan,
pasti bersama-sama....

hermm..nampak mcm biasa..tapi bagi sayer..
fuhh itu yg buatkan saya teruja..

sekarang ni saye berjauhan lah dengan asben..
dia di KL, saya di KEDAH..
PJJ-perkahwinan jarak jauh
hihii......

saye rase PJJ ni xde bawa masalah sgt pon,
sehebat mana kita diuji,
ada lagi orang yang hebat diuji oleh Nya

sentiasa berfikiran positif...

xmaw cakap banyak..ada lah gambaq sekeping dua untuk tatapan
pembaca setia blog sayer...
~tata~








thanx to my kazen yg bertungkus lumus
menjadi pari2 photoshoot sayer...





0 comments: