Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 2, 2011

minggu-minggu kesakitan : hamek ko!

adoiii...sakitnyaa....


hamek ko!

sape suruh mls msk..makan luaq!

dah kena keracunan makanan...

ciriti-biriti + muntah + demam

hamek ko!

pada malam kejadian aku yang

keletihan baru pulang dari perlis,

terus menggagahkan diri ke 'aerobik'..

iye..aerobik! jgn ketawa!

balik dari itu aku terasa lapor..

mana taknya..makan sejemput..

tp guna energy melampau-lampau...

masa dok tergedik2 terlompat2 tu..

aku dh rasa lain dah..

rasa penin2..nak pitam.. tekanan drh rendah..

tp aku gagahkan jua..

hamek ko!

mlm tu aku mkn nasi bungkus yg mak aku beli..

dlm jam 2 pg dh terasa kesenakan,

gelora di dalam perut aku..

last2 bangun g toilet ...

hamek ko!

sampai ke pagi...

sampai lah waktu aku nk bersiap nk g keja...

dah xlarat nak bangun..

letey...badan tersangat lemah..

terus kol my hubby..

hamek ko!

dia ckp 'xkan nk g keja lagi dah teruk cmni'

then dia wat keputusan nak balik jenguk aku..

makan jangan kata lah..xlalu...

kalau makan, mesti muntah

uwekk..uwekk..

hishh...geli aku!

minum susu pon uwekk balik!

xdapat aku terima kenyataan

''aku tak lalu makan''

hahahaa.....

sampai je encik suami ke tanah air

ecewahh mcm dok jauh jer..

terus bergegas ke klinik..huhu..

kena cucuk seDAS

hamek ko!

sedap jugak lah doktor tu cucuk!

seb bek x gheyau haha..

aku balik rumah terus lentok!

xde ghiang(dialek kedah : tenaga)

isk bahagia lah bila dah kawen ni..

suami saya 'sangat' menjaga saya..

TERIMA KASIH PAPA

walaupon ketika itu, saya sangat tak terurus..

sampai suami pon cakap,

bau saya mcm org dlm pantang!

hamek ko!

sapu minyak angin sana sini...

hahahaa....

bila aku dah ok skit

encik suami pulakkkk sakitt..

hamek ko!

dia pulak demam..

Allah macam nak uji aje kami dua..hehehe..lucu betol!

giliran aku plak jaga dia..

seb bek ubat aku yang belambak2 tu xhabes..

boley bagi kat suami..hehehe

dua hari gak dia demam..tapi demam time malam..

yang heran tu....muntah2,, penin2,,

macam orang pregnant tu...awal2 kehamilan..hahaha

huuhuu.. dan yang pasti aku tak pegnen pon..hehehe

lucu lah...

semoga Allah berikan anugerah itu secepat mungkin..

sekian saje cite kesakitan suami isteri yang tahapehape nie!!

hamek ko!




0 comments: