Thursday, April 3, 2014

Hye..........


Assalamualaikum semua...
lama kan xupdate..awal tahun ni sangat mencabar..dan menduga ai dan famili..

Pic kat atas masa Ammar warded time balik sp..demam panas terlampau..sampai tarik..
bahasa doc nya demam sawan lah...

memang gelabah juga lah bila Ammar kena..time tu +- jam 2.15am...
mama papa tgh syok tidoq...

Memang dah taw Ammar demam...tapi dah jelom bagai...tak sangka..
suhu dia naik secara tiba2..

dan aku terjaga sbb Ammar tersentuh badan aku..Nasib aku sangat baik sebab aku sedar..

Dan cepat2 lah jerit satu rumah bangun...
Terus bawa g emergency..

Seksa nya kemain dari sampai emergency hingga lah discaj..
Ammar ni kategori payah makan ubat..
urat plak xnampak..nk ambil darah..
tembun sangat tgn tu..
tp time tu makan pon xlalu..sian dia...
turun 500g..

tapi alhamdulillah..sehari jer warded...esoknya doc suh balik...

Baru tak baru lah..dekat sebulan dah la...pic kat bawah ni..
sambutan birthday Ammar kat school..

Selamat Hari Lahir sayang mama..
Sayang, semoga membesar dengan sehat,
menjadi anak yang soleh, taat pada agama,
berbakti kepada negara,
sentiasa menghormati semua orang.

Mama tahu mama bukan lah mama yang terbaik..
Mama bukan seorang yang sempurna, 
Tapi mama cuba memberikan yang terbaik buat anak mama,
Sama seperti mama lain juga.....

Mama berharap apabila Ammar besar jangan lupa diri dan 
sentiasa menjadi kesenangan orang...

Mama tak nak ajar anak mama hidup senang, bermewah-mewahan..
Cukuplah sekadar pakaian, makan minum dan tempat tinggal
dan sekolah yang sederhana.

Mama xmampu nak belikan Ammar ipad, tab, sebagai permainan harian Ammar...
sebagai alat pembelajaran Ammar...

Apa yang mama beri hanya lah dari kedai rm2...or pasar malam...

Mama tahu semua itu salah satu alat bantu pembelajaran zaman sekarang...
tapi bukan mama xnak beli tapi belom masanya lagi...

Harap Ammar faham bila Ammar dewasa kelak!
Sayang Ammar sangat2...

Love you sayang till jannah!
-MuhammadAmmarKausar-
-turn2-




0 comments: